15-17 april

Det var skola som vanligt i onsdags, skapligt seg då kan jag säga. Usch det var inte kul dag det där. Men de fanns ju de som mådde sämre ;)

Efter skola var det balträning. Jobbigt när man redan är skapligt trött och snurrig. Då vill man inte snurra mer kan jag säga..

Nu är våren här! Har inte kännt av någon pollen sen medicinen börjat kicka in! hur skönt som helst! Är bara lite tröttare än vad jag brukar vara. Men då är våren som vanligt :)



Jag valde också till Universitetet, får se hur det blir nu med allt det :) Hoppas på det bästa. Men vill inte flytta ifrån alla om jag kommer in på den utbildningen jag vill..

Efter skolan på torsdagen åkte jag till min älsklig. Vi gick o sola. Det var härligt! Gulligt att jag fick hjälpan med hur man skulle göra ;)
Snart e vi bruna o fina om hela kroppen ist för bara i ansiktet. Lyckades plugga lite Näringslära, innan jag blev less på det.
Somnade när vi kollade på Criminal Minds, trotts att det var bra..

Idag har det varit en slapp dag. Jag har haft ont i vaderna.. Vet inte vad det är för något. Ronja har samma problem.. Nehe?
Idag efter lunchen tänkte jag: Vad gott det skulle vara med godis nu efter maten.
Ronja säger: Jag blir jämt så godissugen efter jag har käkat.

Efter Ivt gick vi till rese. Båda utbrister: Aj, vad ont det gör att gå nedför trappan! NÄr vi sedan går upp för trappan händer samma sak. Ungefär samma: Det gör inte lika ont att gå uppför.

Är det ödet eller vad? Vi tänker samma, så är det bara. Bullshit om att varje individ är unik, vi är lika! Så de så, hahah.

Fick sluta tidigare från Ivt så nu har jag bara slappat med syrran med varsin glassbåt. Inte så smart för nu har jag ont i magen..


Blev mkt bloggande idag, men har saknat det lite efter en vecka i fjällen!
Ikväll blir det en hemmakväll med familjen, det var längesen nu.
Imorgon är det dop för mitt kusinbarn! Längtar, hon e så söter! Älskar den ungen, man blir så glad! Varje gång jag går förbi inbjudningskortet tar jag upp det och bara tittar på sötungen!


Visst e hon underbar!


Nu ska ska säga tack för mig!
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0