13-14 april

Var som sagt på Ikano och hittade min studentklänning! Så vacker! Var tvungen att prova med skor och mössa när jag kom hem.. Fint var det! Men ska man verkligen prova mössan innan mösspåtagningen? Fick lite dåligt samvete där.. Aja, supersnyggt var det iaf. Kommer bli ännu finare med en härlig solbränna till. Jag längtar!!


Vårbild på mig och syrran <3

Sedan åkte vi till mormor och fikade :)

På tisdag var det skola igen. Segt. Men vaknade tidigt för att skjutsa iväg E. Jag började inte förän sent. Skönt, men längtade inte till skolan.


Dagens outfit


På kvällen var det iaf dags för Pensionärsfest!! Det var bara att åka hem och göra sig gammal :P HAHA. Jag lockade håret och satte upp det med hårnålar. Räknade de i efterhand. Det var 29 st..
Gick iväg till station, mötte min gamla lärare. När jag sa att jag skulle på Pensionärsfest sa hon: Är inte du för ung för sådant? Men när jag förklarade att det var Studentskiva skrattade hon.
Jag mötte upp Ronja på Rese och vi åkte till Vickan, där vi klädde på oss och hade en snabb liten förfest innan vi åkte iväg mot Platå.

Det blev en kväll med mkt skratt åt alla som verkligen levde sig in i sin roll som pensionär: Vad sa? Ja det blev en lyckad kväll: Vad sa? Jag hör så dåligt, du får tala högre!
Maten var väl sådära men det var väl inte hela världen.
Kvällen bjöd på både skratt, cosmopolitan och lite gråt, men så är det. E kom iaf och hämtade mig sedan. Ville ju liksom inte åka hem men det sista tåget på en vardag :P

Såhär såg vi ut:

Astrid och Agata och Agda :) Så snygga!

Trevlig kväll det där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0