1-2 april

Fan jag hatart, pollen. Det är jättemycket ute nu. Mestadels al. Det hindrar mig från att gå till skolan idag. vil inte vara borta mer, det känns som om ja e borta jämt nu för tin. Inte så kul att sitta o snörvla i skolan igår.

Det possitiva var bosses. Det var gott :D
Att jobba igår var inte det bästa. Jag snöt upp tre packet och en som jag pratade med sa att jag "skulle ta skulle ta hand om mig själv, du låter lite täpt lilla vän." Sånna blir man glad av. Riktigt jobbigt att prata

Nae jag ska försöka sova lite mer, fick inte sova så mkt inatt. Mest snyt.

Hoppas ni mår bra!

Roligt sommarhalvår jag har framför mig:
Funderar på att ta kortisonspruta så jag slipper skiten. Trotts att min största fobi är sprutor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0