vuxna är vi nu, typ iaf ;P

Slappasta skoldagen. En kvart matte ungefär sådär. Sen gick ja o mötte ullis.
Det gick bra :)
Donken sen, vi hitta en tjuga. De blev en cheese till henne och en glass med solerotopping till mig. Det var fruktbitar i så sjuk gott! Hon gick o titta till britt-marie sen. Hoppas hon hade låst den o ingen p-bot. Bli att få hörat imorgon isånna fall.
Trevlans o umgås idag pluttan <3

Ja åkte till nkpg och pappa för att käka lunch, mysigt värre. Knäppingen som vanligt. Kikärsbiff, pomme chateau, champinjoner och någon as smaskig sås ;P


Socialt värre, när ja kommer o käkar med karln! ( tänkte: låt han prata, han vet ju iaf hur en mobiltelefon fungerar)


Kaffe på det, sen var det dags för mig att åka iväg.

Då bar det av till ikano och Eric. Vi kollade på bärbar dator till mig. Ja vet inte vad man ska kolla på så det var bra att ha ngn med som kan lite. Men blev jag ngt klokare? Nepp.. Vet fortfarande inte vad ja vill ha.. Eller vad ja ska ha. Rosa e ju skeetfejnt!

120 km i timmen hem sen, fort e najs ;)
Fick hjälp med matten, fattar det nu! Primitiva funktioner, derivera baklänges. Knäppt är det.

Nu ska ja borsta tände och umgås med min plutt<3

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0