ull jag e på :P

Hemmakväll igår med mamma o pappa. Det var första på länge och väldigt mysigt. Jag skulle tittat på film här om dagen, så hörde jag bondlåten, sprang ner o kollade på Goldeneye (bästa bondfilmen ever), med dem.

Idag har jag varit seg, det är vädret tror jag. Somnade efter jag gick upp i morse.. Läste lite till provet imorgon, men fattar inte vad det är vi ska kunna, hoppas det löser sig. Sovmorgon skulle suttit fint imorgon, men nepp nepp. Det är upp som vanligt som gäller.
Har börjat nörda smallville nu ist för SATC (inget slår det!). Men smallville är bra det med.
Känner att de luktar mat, ska bli gott. Spagetti o färssås tror ja det blir, mumma,



Bästa!

PUSS O KRAM PÅ ER ALLA!
Hoppas ni haft en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0