Stekolja med vitlök? Så jävla äckligt!

Söndagar, inte mina favoritdagar precis..
Sitter o kollar högskoleprov, vill anmäla mig. Men fattar inte hur man gör.. Ska ta hjälp av mamma sen när hon kmr hem :)

Stress fredag. Men den sluta bra endå typ, fast den var långt ifrån planerad. Vi (jag, eric, ull) var på väg till ullis kompis, kompis (tror ja) som bor i majelden. Kom dit o ingen var där. Men sen kom det folk. En med hatt, en med skägg o majeldbon.
Kvällen slutade med vindrickande, burger kingande, och 55:ande.
Träffade carro där ett ta.

Eric o ja cyklade hela den långa vägen hem från station. Usch, gillar inte den där cykeln!


På lördagen åkte jag tåget in till nkpg för att kolla in johannas skola. Den var liten.. Och luktade starkt. Alla desa blommor, ja skulle nysa hela tin om ja gick där. Gott kaffe hade de iaf! Godaste ja druckit på länge!
Fick köra hela vägen hem sen. Det gick ju bra..
Pappa o jag var själva på kvällen, vi lagade mat. Jag fick bestämma så det blev tacos! Gott!!
Eric kom hit sen, då blev det filmtittandes. Min familjs mest omtalade film. Gissa vilken? men jag blev filmsovandes och blir jättearg om någon väcker mig.
Förlåt, men ja blev sur. Det var inte ditt fel älskling <3





GOTT!

Idag var de tänkt att ja skulle plugga hela dan. Men så har det inte blivit. Har gjort lite gran, men är långt ifrån klar. Kan man bli klar liksom? Det blir bara mer och mer saker man måste göra. Orkar inte med skiten mer.

Böckerna skriker på mig.

Ska göra lista:
- Klart alla läxor (vilket lär ta all tid av vad som är kvar av dagen)
- Anmäla mig till högskoleprovet
- Sova

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad har vi för läxor? :O

2008-09-14 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0