nae du måste vara hemma o massera mig!

Vaknade upp, fixa iording mig. Åkte tåget. Sex minuter längre än vanligt :)
Svenska med en jobbig röst. Trodde nog som alla andra att det skulle bli bättre när en annan otroligt jobbig röst, täater (normalt tal=teater) försvann. Men icke.

fysiken? fatta nada



Fick äntligen ett papper på hur vår projektplan ska se ut. Så nu är vi på g!
Satt o fixade i två timmar, klottrade ner alla idéer o tankar som sprudlade. Börja skriva idéskissen, igen.
Ronja o jag gick ner på stan för att hitta eteriska oljor som vi vill att vår parfym ska dofta. Struttade runt i en del hälsokost och life butiker. I den sista affären vi var inne i, som var vårt sista hopp på att hitta en doft vi verkligen gillade, hittade vi en som var perfekt. Blodapelsin! Så otroligt go'! Så det ska vi ha.
Känner att det här kommer gå bra! Är pepp! Efter att vi hade smått panik ett tag där, känns det mycket bättre nu!

Pussade på plutt på rese <3
Åkte hem, det kom en buss lagom när jag klev av, så mina ömma fötter fick vila sig lite efter en dag i högklackat.
Smart som ja e satte ja mig o kolla på teve, one tree hill var väldigt lockande :P När det var slut somnade jag. Otroligt skönt!

Så nu lyckades ja läsa svenskaboken i en halv timme, 25 minuter. Den är bra. Faktiskt.

Nu har ju ull i andra änden,
PUSS O GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0