Hrmm, det var ngt jag skulle säga.. AHH just de! Grattis

Skolan, kan det bli slappare! Skönt skönt med en lektion idag. Sluta 20 i tio :)
Ullis o jag bestämde oss för att åka o hämta hennes ROSA kort i mjärdevi, men när vi väntat på bussen i en kvart, satt oss på, "naej! det stänger ju tio!" Då var det bara att hoppa av vid folkis. Trötta/Smarta som vi e gick vi inte ner till rese, nej nej, utan åkte bussen från andra sidan gatan, den lååånga vägen (not) till rese..

Min visdom utdelades till ullis, lärde na hur man betalar med kort; söt! Men nu kan du det okej? De är bara att gå till affären o öva påt : )

Dt var dagens utflykt, mycket trevlig. Kort, men trevlig. Undrar var det bär av imorgon? :S

Hoppas det gick bra för ronja idag, höll tummarna för dig :)



SKOOOOR!


(min) Övningskörningsbil åkte förbi! Älskar den där bilen, gosh!



Ulli! Söt som vanligt med sin papparazzi kamera (kaamärraa)

När jag kom hem tänkte jag plugga, men ja orkar verkligen inte! Men ska ta tag i det nu hade jag tänkt, sen ska ja in till stan o köra bil med mammi :)

Ciao små pluttar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0