de man inte vet, vet man inte. eller?

Kvällen börja bra. Ullis kom o hämta mig i sin röda lilla bil. Den ungen asså, sött hon kör bil. Ja skulle inte få plats med mina ben där, nope. Gullligt som sagt. Det var ja som lärde henne o köra, typ.. Men hon har ju sitt rosa kort som bevisar att man kan köra bil. Värre var det att hitta ngnstans att parkera i stan. Ett äventyr.
Hamnade hos ulls vän, massor med boys som spela guitar hero o lyssna på magnus uggla. Trevlans var det :P
Lyckades vinna en gång!

Senare var det krogen som gällde, lyckades både med platen o platå :)
Tappade bort folk, träffade folk, dansade med folk. Ja, typ så.



Guitar hero e schiten!


Sötungen själv! <3


ja kärleka denna person<3


Folk

TREVLIG KVÄLL!

Idag e de segt i huve.. Får se vad som händer senare ikväll.
Ha det så bra hörni
PUSS O KRAM


Kommentarer
Postat av: uuulllllh

Åååh det var ärligt bästa förfesten sen typ kvällen när jag hittade Ulv XD Repris på fredag har jag hört! Tagggaaa isf hahahaha!! <3

2008-09-07 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0