7 månader < 3

Lördagen, högskoleprov, aldrig mer.
Övningskörde in dock, gick asbra!
På kvällen åkte eric o jag in till malmslätt för o festa. Det tog ett tag innan vi hittade dit vi skulle, så det blev en rundvandring i den lilla förorten :)
Kvällen var trevlig, träffade carro, bigge och ett födelsedagsbarn firades. Tsm med en urgullig hund som gillade chips.

Söndagen blev en slappar dag. Kom hem runt tre. Åkte o handade med mamma, det var länge sen :) Mys. Väl hemma igen hör jag pappa : Nu ska vi till ödeshög. Så jag satte mig o körde den mörka långa vägen dit, kul kul var det.
Åkte till eric sen, det var mys.

Vaknade upp idag hos den underbara människan, hade en underbar förmiddag innan jag begav mig till magnusons för körlektion. Den var läskig. Jonas sa ingenting, som på en uppkörning typ. Det gick bra iaf, för på onsdag får jag reda på när jag ska skriva upp o ha uppkörningen.
Tänker inte säga till nån när  den är!


Spöregnpromenad till rese, min jacka gillar inte vatten.. Inte alls.

Nu ska ja packa väskan, har tänkt att bosätta mig i mjölby denna vecka. Pojken är ensam hemma. :)

HA DET BRA HÖRRNI!

Kommentarer
Postat av: ull

Aoutch vilken smajlande smajlis efter sista meningen XD ;)

2008-10-27 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0