Underbar helg!

Fredagskvällen spenderades med ronja. Vi kollade på idol, eller mest för vår idol ; ) Sen blev det sex and the city. Bra film, men den var lång!
Sova! Vaknade upp vid halv 5. Satte oss på en buss till ullared :) Ringde och väckte folk, väldigt moget, men väldigt roligt :P
Väl framme var det ingen kö alls, asskönt! Det var bara att kliva in. Efter typ en timme där innne hade vi hittat det vi ville ha. (väldigt mkt likadana saker? nehe? förvånade va?) SÅ vad gör man nu? Vi gick runt mer, köpte daimtårta till hemvägen (som vi nästan åt upp hela av), fråga om plastskedar i gatuköket och allmänt flummade.
HELT underbar dag som jag spenderade med min plutta <3


Bara för att du e så söt!


Jättenöjd med mina inköp!

På kvällen åkte jag o eric in till lkpg där det var ferre. Nånstans i en rödmålad etta i hejdegården, det var trevligt :) Var inte alls trött trots att jag varit uppe sen 5. Sen blev det 55an, sprang på lite random folk och trevligt folk och folk som tror att de är helt själva på gatan och går spikrakt framåt.

Idag har jag segat, men har oxå lyckats plugga på den äckliga fysiken i en och en halv timme, det är dit jag är på väg nu egenligen, men fastnade här.. som vanlig.
Måndag igen imorgon, gillar inte måndagar.

HA EN FORTSATT BRA SÖNDAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0