Studiedag

Upp tidigt, nästan utslängd ur liten röd bil.
Johanna o jag hade bestämt oss för en systerdag. Dvs, shopping! Vi åkte till ikano. På vägen dit fick vi sällskap av irma och hennes syster. Trevlans!
Johanna o jag gick o kolla skor på skopunkten, men det fanns inga som jag ville ha.. Vill ha bruna stövlar, inte svarta. Men de bruna som fanns såg ut som ridstövlar (de kanske brukar vara svarta?) men vad vet jag, josse tål inte pållarna;)
Gick in på ikano och strutta runt. Hittade en tröja på gina. Vit topp med låg rygg. Mycket fin! Har velat ha en sån länge, och nu blev det av! Syrran hitta en (enligt mig) partytopp.



Missade ett tåg pga av MKT försenad buss...
Väl hemma igen lagade vi mat, det blev soppa med röda linser och potatis. Mumma!








Milde himmel här i mantorp

MYS med syster dag! Det var länge sen hon och jag gjorde saker tsm. Det kommer så mkt ivägen hela tiden, det är synd tycker jag..
Men idag hade vi det trevligt som vi brukar ha! Hon blir sur o grinig efter ett ta, ja med iof. Men sen kommer man inte ihåg vad man blev sur för så då går det över :)
Tack för idag gumman<3


(taget på lise i sommras som oxå spenderades med den här pluttan <3)

Det har blivit lite plugg denna studeidag. Har iaf läst igenom alla sidor i fysiken, men vad hjälper det på provet liksom? Det är ju bara räkna iaf.. Blä.

Nu e de duschen som gäller för mig,
CIAO PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: eden

i love you siss' <3

2008-10-11 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0