rosa, blått. i mörkret är allting svart

Helgen var underbar!
Fredagskvällen spenderades hos min underbaring <3

På lördagen kom ronja hem till mig, vi pratade, dansade dansmatta. Vi har nu kommit fram till varför vi inte går teknik, vi är inte tekniska! Det tog en halv timme för oss att koppla in dansmattan, men sen blev det dansa av! Phjuuue.. Det var kanelbullensdag, så vi åt kanelbullar :) Vi kollade oxå på halva sex and the city filmen, resten blir nästa fredag gumman!

Senare åkte jag in till mjölby. Förfest hos hanna. Otto, Irma och martina var där med. Trevlans :) Älskling och två av hans kompisar kom senare. Vidare mot lkpg och plaza. Det var sköjigt värre. Kunde inte hålla mitt löfte till en kompis, det blev 2 veckor och en dag, sen klarade jag inte mer..
Kinesen var verkligen inte vad jag hade väntat mig, så dit behöver jag inte gå igen :P

Söndagen var det plugg som gällde för mig...

Igår måndag var det skola igen.. JOBBIGT att ta sig upp på morgonen så det är inte sant! Fick besök senare på kvällen va två små pluttar.

Idag, tisdag hade jag körlektion! Åkte på motorväg och det gick så sjuktbra (om jag får sägat). ASKUL var det!
Ronja, supergott recept hörrö!

Nu ska jag fortsätta mied biologiplugget, fattar inte de som kan sitta koncentrerade i över en timme och forfarande få in skiten i huvudet, jag måste röra på mig en gång i kvarten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0