nu e de lilla rosa kortet i sikte

Är sjukt glad!
Körlektionen gick hur bra som helst, har halkan på ondag då jag oxå ska boka uppkörning och teori!

Kundmassage på massagen. Pappa somnade och ville inte inte gå upp från britsen. Johanna garvade innan hon lugnade ner sig. Konstig dag det här.
Tåghelveter var 13 min sent! Fast tyckte mer synd om alla människor som stod o väntade på bussar som ersatte tåg.

Kan inte du åka hem med cykeln, gå ner till stationen igen, övningsköra hem, för att sedan övningsköra ner mig till stationen?
Ta bort övnings- så får du pappas eftermiddag.
Syster som inte orkar gå, suck :P

Nu börjar idol igen tror jag.
Johan e ju snart! :D

Högskoleprovet imorgon, nervös..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0