Nae inte än.. Fast det är mysigt.

Torsdagen spenderades med ronja :) Vi letade dofter, våra näsor kännde den där doften resten av dagen sen.. Det blev en doft som inhandlades, fasen vad svårt det är att hitta ngt som luktar normalt!
Efter det gick vi o kolla på balklänningar, det finns ju så sjukt mkt fint! Tittade på jättemånga, men fick bara mer ångest inför det.
Trevlans att umgås, som det alltid är med den människan <3

Träffade eric sen. Bilvägen till börsen var inte det lättaste.. Jag fick hålla hans "bebis" i knät hela vägan hem, övertalan att åka ga. vägen hem. Vilket var smart, för det började falla ner ngt från himlen som såg ut som snöblandat regn. Det blevett stop hos mig, när vi tittade ut låg det snö över hela marken! SJUKT att det kmr snö nu, det är inte ens november..
Han drog sog hemmåt, jag lat till mamma och mig, soppa blev det. Gott med ngt varmt när det är så kallt ute. 

Grabben ville inte sova ensam, så det var bara att palra sig ner till station för att åka till den STOOORA staden mjölby. Träffade becca på station, hon skulle med på samma tåg o ha snöbollskrig. Gulligt!

Nu sitter jag här i ett blått litet rum och kollar ut på snön som faller ner mot backen. Vackert är det.
Men ensamt.. Måste sätta igång med svenska talet, men för fan inte vad ja ska babbla om.. Ska vara klart tills på måndag.. Längtar inte kan ja säga..

Fast fört blir det ett avsnitt av one tree hill :)

MÅNGA SNÖPUSSAR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0