liten tjeja med stort randigt paraply

Igår var min tvilling och PA partner (samma person), på LiU. Där pratade vi med en kemirektor om vårt pa. Han gav oss massor med info, och hade tom gjort en egen liten parfym för att vi skulle komma :O Snacka om ambisköst (ja, jag kan inte stava till det, men ändå!) Skillnade mot vår handledare..

Resten av dagen bestod av matteplugg..

Idag vad skolan as usuall, fast jag hade körlektion på morgonen som gick sjukt bra! Liten landsväg till Lilla aska o slaka, är riktigt stolt över mig själv! :D

På biologin.
Göran: Ist för kostcirkeln har vi?
Ronja: Tallrik!
söter ho' e!

Vi terroriserade bigge och yas, hehe, hihi ;)



Och så är vi sååå mogna på alla biologilektioner..


Sen fick vi åka hem.
Väl hemma har jag pluggat mer matte, bara kollat 10 min av one tree hill = FRAMSTEG

Sen kände jag för att gå ut. Fast det spöregnade så tog jag det största paraplyet jag hittade och gav mig ut en sväng i lilla mantorp. Skönt var det! Skådade regnbågen!







Fin!

Nu ska ja göra gamla matteprovet, sen orkar ja inte mera!
 
(varför är det alla bra som åker ut i idol?)

PUSS O KRAM!


Kommentarer
Postat av: Ronja

det var kul dag, sockertopp!

2008-10-02 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0