glastrutar, glasstrutar eller glassstrutar..

Matteprovet var stört. Punkt.


Jag var sjuk, på ivt. Så gick inte på det. Ronja och jag gick på stan, skulle kollat tjocka pojkar men det var stängt.. Hon köpte en gullig barnbok till hennes pojkväns brorson.


(inte den hära med djuren, men en annan) Kolla ögonen liksom! Jag skulle få mardrömmar om jag var typ två år :O

Kolla överallt efter strumpbyxor, var köper folk? Har affären en reklam om de, ska de *** i mig finnas där! Men nae. Efter att ha sagt hejdå till min blondin, träffade jag louise som skulle handla födelsedagspresent till sin pojkvän, det är inte det lättaste måste jag säga.. Vad vill de ha?


Vidare mot musikbörsen, eric och hans kompis axel var där. Sprang runt ärenden på stan med dem. Var inne på duka och kollade. Jag vill med flytta hemmifrån. Tänk att ha sin egen rosa mixer! Kan det bli bättre? Nae skulle inte tro det, skulle inte tro det..


sjukt fin, men det tyckte inte min kära pojkvän. Nehe, men det tyckte jag ju..

Nu måste ja städa mitt rum och sätta mig med biologin. Shit vilken trevlig fredagskväll jag kommer ha känner jag.. Får kanske köra motorväg till mjölby sen, vem vet ; )

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0