Gårdagen

Fredagarna är slappa. Massage sista, fick sex vadmassager!
Eric slutade jobba samtidigt som jag slutade skolan, så vi åkte hem samma tåg:P Och hem till honom o laga mat. Zuccini och fetaost paj! Sjukt gott. Fick honom o kolla på idol oxå ;)
Massor kändisar med i "Dazed and Confused", den var faktiskt helt okej. Konstigt slut dock..

Åkte tåget hem för ett tag sen, plugga var det tänkt.. Men kollade på teve ett tag och blev fast där.. Men nu ska jag ta tag i pluggandet.

1. Engelskan
2. Massagen
3. Svenskaboken
4. Biologi ggr2 

5. Fixa cv och högskoleprovgrej.

Städa måste ja göra med, mitt rum ser ut som ett bombnedslag!
Nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask, det ska bli skönt :P

Kvällen är inte planerad ännu, men för hoppningsvis hittar  jag på nått!

HA DET BRA HÖRRNI!

Kommentarer
Postat av: ull

Hallå hör av dej? Fick du inte smset? kram

2008-10-18 @ 14:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0