Fysik panik!!

Japp det har jag! STOOOR panik!
Ronja o ja satt i stadsbiblan, shit vad folk det var där! Men vi hitta ett bord till slut. Satt där i några timmar, men känner endå att jag skulle börjat tidigare, men när? Proven kommer ju så otrauligt tätt! Får se hur det går..

Var är det man fryser ihjäl, får ingen mat, ingen spegel på toan, ingen lampa på toan, ingen tvål på toan och toor som inte fungerar. Berzan det, visst låter det trevligt?


För att pigga upp mig sitter jag o kollar på min favorit idol på youtube, du vet vem ronja ;)

Men min favorit är endå när min plutt spelar och det vet du! <3




Clementin!

Älskar den här människan<3



Yes, sköj hade vi. Eller sköj o sköj, vi pratade massor vilket var behövligt! Emn pluggade med vilket oxå var behövligt.. Sen kom elin och joinade oss, hon hade en överaskning :)


HATART!

Nu ska ja panika lite mer, kommer seriöst inte kunna somna inatt..
PUSS, O LYCKA TILL ALLLA SOM SKA PLÅGAS MED MIG I AULAN IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0