vad pratar ni om i sömnen?

Jag vill ha ett brev där det står att jag ska gå till läkaren snart, för jag vill inte ha ont längre.. Det har gått.. få se nu, nästan tre månader av svullna lymfkörtlar. Just nu lider jag inte av det, bara att de inte går bort! Jag vill ut och springa, men så fort jag anstränger mig får jag ont. ont i hela kroppen, bara för att nacken spänner åt så förbannat för knölarna!
Det skulle inte förvåna mig om jag får doktortid när jag ska skriva upp eller har uppkörningen, det vore pricken över i:et. Jag kommer må så här resten av mitt liv.


Usch vad deprimerad jag var idag, men det är jag faktiskt inte. Jag är glad!
Onödigaste skoldagen på länge. Biologilektion som ALLTID består av att han berättar boken, han skriver av boken på tavlan, vi får läsa avsnittet han pratat om.
Svenskalektion, "jobba självständigt i bibblan" . Jag och ronja pratade, läste lite och gick tidigare. Så åkte hem halv 12 tåget, värd skoldag verkligen.

Jag kom hem och lagade mat och kollade på inspelade Ugly Betty och Prison Break. Det börjar bli en traditon för mig, det är gött.
Satt o gjorde mer teoriprov på datorn, det går framåt. Vilket är bra, snart gäller det :O

Nu ska ja leta fakta om kinesiskmassage. Har en liten, kännsla om att jag kommer få besök snart, men man vet aldrig :P
Sen ska ja köra johanna till gitarren, ska bli kul ;)

PUSS O KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0