dodidodio di paa didido

Hallelåja!

Har inte skrivit på ett tag men har haft vettigare saker för mig än att sitta vid en dator :P

Fredagen
Sista kundmassagen, både louise och eric ville ligga kvar på massage bänken efter en omgång med mig, haha! Se blev det myspys hos plutten <3 Idol kollande blev det, så klart ;)
Gulligt att du gick o sjäng på den där låten "Livin' on a prayer.. Ohh...." sen älskling, det var ju nån som inte gillade honom :P

Lördagen
Var jag hemma hos Elin, med Ronja och Hanna. Shit vilken fin lägenhet hon bor i! Vi lagade sushi, det var gott! Sen åt vi fruktsallad. Med äpplen i som josse åt.. Inte bra. Med mandlar i som josse åt.. Inte bra. Med coccos på som josse åt.. Inte bra. Fick väldigt ont i halsen..
Trevlig tjejkväll hörrni!

Tisdagen
I måndags var jag så nervöser att jag knappt kunde sova, teoriprovet väntade i tisdags. Fotoautomaten där är knäpp.. Jag han inte rätta till pallen så jag satt i höjd med spegeln innan det hörs "Första tagningen", men det gick bra sen, fick ett någolunda vettigt kort iaf. Det är ju de kortet man har roligt åt om tio år. Lång tid tills dess. Men provet gick asbra! Nu är det bara uppkörning som gäller för min del! Är hur gla som helst!

Efter att ha åkt hem i sröregn, pallra jag mig tillbaka till stan för att  titta på balklänningar med mamma, jag hittade en jättefin verkligen! Men kruxet var att den var mörkblå.. Vill inte ha det på vår/sommaren..

Onsdag
Idag var det Nationella Prov i svenska som gällde på morgonen eller som jag trodde i ettan (Np står för natur programet va? , ronja hade väldigt kul åt det där. slår vad om att du garvar just nu!)
Men det gick bra, har aldrig skrivit så många sidor på en uppsats förut. Så det var gött. Sen var det stadsvandring som gällde. Eller ner till balklänningarnas värld. Hittade en till och fick beslutsångest..
Väl tillbaka på skolan, fixade hon o ja med pa. Det gick bra o luktade citron i hela korridoren tydligen. Det fick bra ända tills ja lyckades välta ut helao vi fick göra om, men det var faktiskt inte bara mitt fel!

Senare när vi hade lyckats med vårt exprimen bar det av mot stan igen. Sa hej då till ronja, får en varm och underbar kram av en underbraring som jag inte sett på ett tag. <3 Tar med honom för att kolla på klänning också :P DÅ hittade jag den som jag verkligen vill ha! Så underbar den var! nu har jag bestämt mig, underbart! Bokade frissa också så nu är det klart. En stress ur världen, nu gäller bara att få bort de andra också ;)

Nu ska jag göra engleska glosorna. Fan 71 st. Vad är president talet om? Varför ska ja skriva ett eget? Förstår verkligen inte!

PUSSAR O KRAMAR på er!

Kommentarer
Postat av: ullö

Jooosy, du berättar för lite för mej nuförtin :P Åh, jag måste också prova klänningar, mamma har nästan lovat att betala HELA balen åt mej :O:O:O vikket betyder att pengarna jag tjänar på jobbet kan gå till vår resa istället :D Jag har kikat lite på Apollo och Ving om Kreta och så, och det verkar finnas resor runt den 27 maj, då det lät bra att åka. Lite dyrt... det blir nog billigare ju senare man beställer :/ kram

2008-11-16 @ 14:50:33
URL: http://ullplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0