nu kommer det en uppdatering iaf ;)

Det här har blivit mer av en veckoblogg känns det som, har inte haft tid att sitta vid datorn :P

I fredags var det häfvet. Känndes som tradition att gå dit för mig o R. Men det var inte lika kul som föregående år. Det var supermkt mer folk, på en mindre yta i en varmare miljö. Träffade bekanta personer ;) Haha, men det var kul att umgås med den där underbara människan <3
I går var jag med Eric, åkte in med m o p till lkpg och gick novemberljus, det var mysigt fast väldigt kallt!



Idag var det tänkt att jag skulle sammanfatta hela biologin, men det har jag inte gjort ännu, men har gjort lite iaf. Ska fortsätta snart, var bara tvungen att ta en paus med Gossip Girl.

Biologi + tal. Fan vill inte ha det!

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ronja

naaaw, söt bild

2008-11-23 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0