Helgen

Helgen var myspys.
Fredagen blev en hemmakväll hos mig med eric. Vi tjockade oss på pizza, men det får man göra ibland, guu va gött det var! o kollade på idol. Super mys! Sen gick det en jättebra film på teve efter idol. Josse somnar såklart.

Lördagen körde jag bil med mamma, gick kalas! Bara att det finns massor med döda vinklar i vår bil så man inte ser allt..
På kvällen var det fest hos hanna. Det var mys. Mycket folk fick plats i hannas rum. Kvällen slutade inte lika bra som den började, men så kan det vara ibland. Svinkallt det var ute! Shit.


Idag, söndag, skulle jag träffat becca o fikat. Men vi bestämde tis nästa vecka ist efter jag varit hos oprikern, längtar! Det var längesen jag umgicks med den människan! Inte samma sak att se na på tåget som at t verkligen sitta ner och bara prata och skratta. Hon berättade en sak för mig idag, är så gla för din skull gumman!
Så jag har kollat på gossipgirl massor. Väntar förtvivlat på episod 9.. Kommer väl nästa vecka nångång. Har gjort massor körteori med, klarade ett test på 7 försöket, bra josse.. Det är bara att plugga mer..

Nu ska jag skriva rent svenskatalet, fan hoppas det blir bra. Fattar inte vad man ska babla om, men miljön blir nog lätt o prata om.

CIAO på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0