en liiiiiten hemlis

jag måste bara berätta.....


.....




JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!
Har inte fattat det själv, lilla josse får åka själv på vägarna.. :O
Men det är en sån härlig känsla att åka bil själv :P


Men har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv!!



Vill ha en sån här bil!!

Men det blir det nog inte :p



Ska göra i ordning bilen som står i ett garage som inte annvänds efter jul, så ska ja ut o åka!

(ser typ ut sådär, fast minus sifrorna. men vill lacka om den till rosa, eller vill o vill, jag ska! Haha, pappa är så glad..)

Åkte i en liten röd bil idag som jag i början inte var kompis med, men nu vill den som jag vill :)
Nu har jag sökt en massa jobb ist för att plugga, vilket inte är världens smartaste.. Så ska läsa lite svenska ev matte, sen simsa lite. Har blivit beroende igen...


Kommentarer
Postat av: Ronja

grattis igen :D:DD



åååh, den rosa var superfin!

2008-11-26 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0