bästa lunchen på länge!

Det bästa med dagen vad lunchen, har inte garvat så mkt på länge! Det var härligt. Historien om clementinskalet kommer berättas om och om igen. Jag känner det på mig :)

Imorgon är det fredag, labbar. Ska vi verkligen leka med hjärtan och lungor från grisar? Jag kommer att ligga med huvudet i toan om jag måste ta i det, seriöst. Äckligt!
Sen är det kundmassage, då kommer Eric och Mamma få massage. Ska bli kul, så måste plugga på musklerna snart! Hitta pappren vore också en bra idé!


Ska få köra genom stan upp till mormor sen, hälsa på henne och förhoppningsvis få köra hem. Tar varje tillfälle nu att åka bilen, är i behov! Fasen vad jag kommer vara nervös den (...)/(...)!!
Idol är det också! Rocktema! Ska tvinga plutten o kolla på det <3 Men jag har för mig att han ville se det med mig, eller så har jag drömt det. Som så mkt annat jag drömmer, vet knappt vad som är verklighet längre ;)



Idag umgicks jag med sötisen själv efter skolan <3
Söt var han!

Nu är det duschen som gäller för mig, sen leta paapper sen försöka skriva massageuppsatsen!

PUSS O KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: ulli

Hahahhaha jaaa, färgar av sej, hahahahahha

2008-11-07 @ 13:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0