häng med mig hem till götet :p

Lördags förmiddagen bestod av kemiplugg, duktigt josse.
Sen fick jag övningsköra till mjölby ist för att ta tåget :p Men jag tror att jag hade kommit fram snabbare om jag hade tagit tåget endå.. För fick ligga bakom en traktor hela vägen.. Kul att köra i 30 så länge.. Men det blir väl så när jag inte vågar köra om.. Fick ju se den fina naturen iaf : ) Den har jag ju aldrig sett förut ; )

Bilen stannade utan för det gula huset jag tkr om.
Vi lagade mat, gott blev det :) Nya mästerkockarna, haha.. Och kollade sen på Eurovision. Myspys.
En som hängde tvätt, skäggiga damer i solbrillor och pirater..
Men det bästa var Björn Gustavssons "Hola Belgrad"
Rätt låt vann inte, men så är det väl jämt..


Dagen har beståt utav hemfärd och sol/plugg. Mest sol.. SÅNT otroligt väder det är idag! :D UNDERBART! 44 grader! (mätt i solen, men iaf :P )
Mors Dag i dag, ha den äran mamma! Hon hade gjort tårta, med jorgubbar, göttans!

Min pluggpaus börjar gå mot sitt slut så ska väl sätta mig med skiten igen..


image169
Visste ni att duvor håller ihop hela livet? Eller tror det var duvor iaf.. Det kan vara svanar oxå.. Är inte säker men..

HA DET BÄST ALLIHOPA!
PUSS O KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0