vi lever ju livet tjejen!

Måndag. Jag var ovanligt glad idag hela dagen! Vet inte varför, men det var härligt att vara på bra humör : ) Det händer inte så ofta nu för tin : p
Ullis och jag sprang runt i hela berzan idag, åt chips drack oboy blandat med björn gustavsson, härlig blandning dedära ;)

 Jag förstod matten idag! Vad glad jag blev!! : D

image65

Väl hemma blev det historian, det är så sjuk mycket sidor! 92 tror jag nån sa att det var..
Var ute och sprang sen för att koppla bort allt plugg. Skönt! Två varv i spåret blev det : )

Engelskaredivisningen är ju imorn med!! Ahh! Shit, vet inte vad jag ska säga överhuvudtaget. HJÄLP!!

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: fullis

Om du bara visste vad jag lever på sistone!!!! Inte alltid dans på rosor men... vad är väl det?
PUSS

2008-03-10 @ 23:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0