vårkänslor!

Härligt vårväder det har varit idag!
Vårjackan och solbrillorna fick åka fram idag. Det tog ett tag att hitta dem imorse inträngda i garderoben, men de fanns där. SOL SOL! :D 

Gårdagen betod mest av rast. Innan matteprovet på morgonen när det är tio miuter kvar innan vi får gå in i aulan, säger ronja. "Jag vill köpa nått på ica". Så det blev att speeda till ica, mycket flumm och skratt. Men vi han tillbaka i tid till matteprovet, som gick åt helvete.. Fattar inte, pluggade hur mycket som helst, men det gick inte endå! Vill ha en personlig mattelärare eller nått : P Någon som ställer upp?
Undersökningen som vi skulle svara på var mysko.. Men vi som svarade fick en biobiljett :)
Sen efter vi slutat för dagen, (halv 5). Blev det en lång och välbehövlig fika med ronja. Det var fullt på café m : ( Men vi gick till cafét på gränden istället. Mycket mys! Jag behövde verkligen prata av mig. Tack för att du finns ronja! Du betyder mycket för mig. Älskar dig<3

Sen väl hemma igår (runt halv 8), så var det bara att sätta sig vid symaskinen och börja sy. Fick ett läskigt samtal i tisdags av klädsömnadslärare.. Non satt att jag MÅSTE lämna in min klänning så fort som möjligt för att hon skulle sätta betygen på fredag (idag). Efter tre timmars slit med min turkosa sommarklänning var jag äntligen klar! Jag är riktigt stolt över resultatet måste jag säga!

Idag började jag med att åka upp till folkunga för att lämna klännigen. Träffade karin på bussen dit :) Sen matte. Fattar inte att vi redan är på matte D!! pyttes-sats ronja: p
Romantikutställning och russinutställning. Russinutställnigen var ju kul.. : ) Russin som gick på bio, russin som diggade till rockmusik på russkilde, russin som donerede sig till systembolaget (till vin) och russin som gjorde russin. Mycket intressant med andra ord.

Inget iv idag! Vilket betyder sluta tidigt! skönt!

Det blev ett lång inlägg känner jag, men har man mycket att säga så blir det så!


image60

TREVLIG KVÄLL från moi!
PUSS O KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0