vandraren

Dagen gick sjukt snabbt!
Matte, fysik, svenska med trosfrihets-filmen ;)
Sen iv. Fick sluta 14.55, skönt!

image71


Har haft nordmans låt vandraren, på hjärnan hela dagen. Den spelades sen i foto.
Alla, verkligen ALLA kan den låten!
Ronja berättade att när hon var liten spelade hon blockflöjt i takt
med den låten. Vad gjorde jag när jag var liten till den låten? jo spelade blockflöjt..
Nu är det läskigt ronja! Den människan är läskigt likt mig!! (eller är jag lik henne..)


När jag kom hem var mamma hemma! : )
Hon har varit bortrest i en vecka, saknat na! <3
Vi åkte o handlade, ja det gick ju bra.. haha jo då : )

Nu ska jag gå o äta nått. Senare ikväll ska jag in till stan
och träffa vickan, ska bli supermys! : D

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: vickan

iiihhhh jaa de va as mys ikväll!!!

2008-03-15 @ 01:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0