ska gå o beställa en utlösning

Humöret var på topp även idag.

Dagen började med vegansk kladdkaka, riktigt go : P
kollade på pa-redovisning.

Skulle inte överlevt dagen utan det dära kaffet från foto,
ullis och min "springa-iväg-från-fysiken-bara-för-att-flumma-runt"
vårt sönderlyssnande av bästa happy/sad-låten ever! when we were young.

Dagens citat, ullis:
"Josse du ser full ut"

Letade som en galning imorse efter mina vita tygskor, kollade på klockan. den var 7.27.. Hade inte tagit ut cykeln, fortfarande inte hittat mina efterlängtade skor. Och tåget skulle gå 7.34 och det tar 7 minuter att cykla dit. = PANIK!
Hittade skorna och cyklade snabbare än vad jag någonsin gjort. Så han med tåget ; )

Nu har jag svullat djungelvrål och hält i mig två stooora koppar kaffe. historian kallar igen..

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: ulli

jag tycker nog broder daniel kan ta upp kampen om bästa happy/sadlåten ever. haha.

2008-03-11 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0