opassande

måndag igen, det är sjukt vad snabbt veckorna går. för att inte tala om helgerna!
tåget sent imorse igen.. att det inte kan vara i tid nån morgon..

trafikantutbildning på morgonen. sköj var det : p

yas o jag bar sofforna till IS, massor med soffor blev det. så där har jag fått min styrketräning för idag. yas var duktig som sopade, haha ^^ hon var tvungen att tejpa sina byxor sen, dom blev dammiga. tror inte att de har städat där inne på ett tag : p

annars gillar inte måndagar, den dagen borde tas bort från almanackan : p

har pluggat matte nu precis, var ute och sprang förut med pappa. det var kallt! ska inte springa när det är såhär kallt igen, tror det var -1 eller nått.. tror att man kan bli sjuk då.. och det vill jag inte bli.

jag: vad betyder redogör?
ull: det är som akvarium.
allt är akvarium.

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godnatt :D

2008-03-03 @ 21:54:38
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: ullsch

allt ÄR akvarium. det är det bästa vi ahr uppfunnit tror jag...
hahaha. vilket ord var det du jämförde akvarium med från början? antikvariat? nä.... hm.

och du är guldfisken i akvariet..? vad nu det betyder.

2008-03-03 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0