nickar i telefon..

Åkte som sagt in till lkpg och vickan igår kväll, det var mys. Vi kollade på lets dance och sen kom hennes kompis. Det tog ett ta innan vi kunde bestämma film. Jag är inte den enda med belutsångest.. Men vi kunde bestämma oss efter ett tag iaf.. Men vet inte vad den hette. Nån med Joaquin Phoenix, aja, den var bra iaf. Vickans snälla mamma skjutsade ner mig tillrese sen, snällt : )
Åt kladdkaka när jag kom hem, klockan var runt 2.. Är man hungrig så..

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Sen försöka övertala pappa o följa med till ikano o köpa mobil : p

image105

HA DET BRA !
PUSS O KRAM!


Kommentarer
Postat av: chrizs

åhh , jag vill med ha den där mobilen :D ha en bra dag !

2008-03-29 @ 12:07:14
URL: http://chrizs.blogg.se
Postat av: Ronja

åhh va kul :D
om en månad har vi likadan ;)

2008-03-29 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0