nattinatti

på väg till rese förut ikväll sprang jag nästan på björn eriksson, ländshövdingen. tyckte jag var rätt coolt : P

image67

nu ska jag dricka vatten och gå o lägga mig o sova. det ska bli skönt inte ha någon klocka som ringer och väcker mig vid kvart över 6. jag lever för studiedagar. just denna kommer bli jättekul verkligen. namnet gör sig verligen till känna. det blir fysik plugg för mig imorgon. kul jättekul.. ser inte fram emot det. snälla låt det hända något roligt imorgon oxå : )

PUSS GODNATT!

Kommentarer
Postat av: ullis

dah. vet du vem som nästan gått in i mig på rese?
Jonas Gardell.
HAH beat you!! Björn Eriksson har alla nästan hälsat på när han fikar utanför biblan då och då. old news. ;P

2008-03-13 @ 18:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0