lonely

Söndagsångesten är här igen..  : (

Har pluggat och städat idag.
Känner mig duktig att jag har tagit mig tid till att plugga på Fysiken idag. Det här provet SKA gå bra. Svårt är det.. Varför måste det vara det ? Nån som kan Fysik B ?
Söndagar är verkligen plugg/städdagar.. usch. Gillar inte söndagar.

Imorgon är det måndag igen. vad veckorna går snabbt! Helt sjukt!!
Jag ska gå in till magnussons och beställa körlektioner imorgon, får inte glömma det igen.. Skulle gjort det förra vecka.. Eller veckan innan det igentligen..


En vecka kvar, sen är det lov! Så skönt det ska bli! Inte bestämt något alls, slappa ska det bli.

image77


Jag har haft en superbra helg! Hoppas ni haft det också!

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ronja

jo! vi ska ha tjejdag/kväll!!!

2008-03-16 @ 21:41:11
Postat av: ullsch

vickan fyller. dah.

2008-03-16 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0