kontorist där

Sista skoldagen innan lovet.
Väldigt slappt var det. Sovmorgon, läste i biblan på historian.
Film på biologin och kemi sista timmen. Slutade vid två. 
Körde med glasögon idag. Skönt var det utan några
linser som hamnar snett i ögonen..
Men det märktes att jag såg sämre i glasögonen än i linserna, lite jobbit var det. 

DAGENS OUTFIT:
image81


Efter skolan gick ronja, vickan, ullis o jag ner till stan. De skulle fixa lite grejer sen gick vi o fikade. Gränden blev det. Vet inte hur länge vi satt där, det var supermys! 

du är som man var med mcdonaldsleksakerna när man var liten ullis.

lite gluttandes i affärerna. jag köpte en orange t-shirt från gina. blev kär i den!


smart huve, som trodde att det gick ett tåg hem tio över 7.. men nae det gör det ju inte.. fick vänta nere på rese i typ en halvtimme.. inte så kul.. det blev mycket roligare när tåget var försenat oxå. yes..

PUSS O KRAM!



Vi träffades liksom på chans
På nå't sätt ramla' vi in i varann
Och tänk att något som jag trodde var
Så svårt kunde vara så lätt [...]
Och aldrig har kärlek drabbat mig så
Och jag vet
Jag är hopplöst svår ibland

Kommentarer
Postat av: Ronja

naaw.. plutta... fickdu vänta?:( ledsen för det hastiga hejdået

2008-03-20 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0