hej snögubbe

måndag idag igen.
skönt att få sluta en havtimme tidigare från kemin! vi tittade på en film som var sisodär 20 minuter. tur att den inte var längre för den var väldigt sövande.. skulle somnat då.

det var inte smart att ta högklackat idag.. nej. att gå ner till rese i 6 cm klackar när det är minst lika mycket snö/blask på trotoaren var inte alls mysigt. speciellt inte när det snöar också. jag var som en snögubbe när jag kom på tåget.
träffade irma o martina. 
-josse du är svart.
-mycket?
-aa.
kollade i spegeln sen, det var inte lite svart under ögonen. lite hade kommit i tinningen också, hur lyckas man med det? det blev en väldigt jobbig cykeltur hem från station som tog dubbels så lång tid som i vanliga fall.

DAGENS OUTFIT:
image78

mitt "nae jag simmar inte på måndag, jag går ut o springer istället" blev inte av.. nehe?

pluggat klart nu till fysiken. känns som om jag kan det rätt bra. men vet det imorn på provet när jag sitter där. att det inte kommer gå bra.. så känns det jämt..

härligt mål av weinhandl förut! hoppas LHC vinner idag! johanna, heja som tusan nu när du är där o kollar!

ska bänka mig framför teven igen.

HA DET UNDERBART!
PUSS O KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0