: |


johanna och jag skulle kolla på sweeny todd igår. den var mysko. jag orkade inte kolla klart på hela. johanna, depp fan som hon är, kollade vidare. men såg på henne att hon inte gillade den, det var kul :P



idag åkte johanna och jag in till ikano. jag var i behov av nya jeans. provade ungefär 10 par som vanligt, men hittade ett par som passade! då blev jag glad!
kom äntligen ihåg att jag skulle köpa skärmskydd till ipoden. så nu ska det väl inte bli några mer repor i den.. för då blir jag ledsen..

image63


johanna dissade mig för sin plutt. fick panik när bussen var sen från ikano, inte så kul att missa tåget o vänta en timme på nästa. men jag han med iaf : )
fikade hos lasse och gunilla (moster och morbror) som har varit i miami. inte ett dugg avundsjuk är jag.. moster hade köpt en grej så man kan göra fina mönster på naglarna. sitter här nu med en liten blomma på tumnageln, mycket fin : )



väl hemma, blev det historieplugg, jippie..!

nu måste jag klippa av mina franskmanikyrerade naglar... de har gått sönder :(

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: Eden

Johnny Depp är alltid bra, men filmen var inte den bästa. Trodde inte det syntes så väl på mig... (A)
Kraam

2008-03-12 @ 17:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0