busschaufför

Det blev inget bloggande igår, satt inte vid datorn överhuvudtaget. Hade inte tid ; )

Ronja och jag skrev mycket fina romantiska dikter på svenskan igår, haha. För fina för att skrivas på bloggen..

Slutade vid fem. Åkte hem, åt lite sen åkte jag in till Mjölby och träffade Hanna och Carro. Hanna precis hemkommen från Prag, var man ju tvungen o fira. Firades med öl och groggar. Vi spelade busschaufför. Vad ni än gör, var inte busschauför! Blev full som en kastrull..
Trevligt att träffa er tjejer, länge sen nu. Men allt blir som det alltid har varit när vi träffas igen. Älskar er <3

image79


Segt att ta sig upp imorse. Det blir ingen alkohol för mig mer på vardagar :P
Slapp skoldag idag iaf.
Fick tillbaka matteprovet.. jag KLARADE det! Är så sjukt lycklig just nu! Har haft panik för det hela veckan.. Trodde jag skulle få IG, men nae då. josse klarade provet.
Idrott med fotboll och rundbadminton.
Gick och simmade med ronja. Det var skönt. Värsta hurtiga har vi blivit! Eller nått : P
Traskade sen ner till rese, åkte bussen upp till mormor, fikade. Mysmys!

Mamma och jag halvsprang ner till Magnussons när vi såg att klockan var 5 i sex.. (de stänger kl. 6) Men vi han dit iaf, bokade körlektioner. Nu är det gjort, det ska bli superkul! Har första lektionen på lovet. Lite nervös är jag, men det ska bli roligt.
Blev sugen på att köra bil, så fick övningsköra lite i lambot med mamma sen, det gick jättebra. Kan backa nu också. De ni! ; )

Nu har jag äntligen kommit hem, och kommit hem till en mobilladdare. Känner sig så okontaktbar när den laddar ur..
Mamma har köpt semlor, det är tydligen min namnsdag idag. Så hon tyckte att det skulle firas. Söter hon e!

HOPPAS NI HAR DET BRA!
PUSS O KRAM! 


Kommentarer
Postat av: vickan

grattis :)

2008-03-19 @ 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0