"aa, det är korven"

skoldagen: historiaprov,engelska redovisning,sinussatsen, lyssnande på pa-redovisning

ronja och jag gick o simmade efter skolan, mycket skönt! jättelänge sen jag var där nu, inte bra. ska simma oftare.
vi gjorde oss i ording, mötte yas på stan jag köpte godis :O på tempo. vi vandrade sedan upp mot café m. slaggade i en soffa. ullis kom efter ett tag. det blev mycket skratt, väldigt mycket skratt :D !  det var trevligt att fika med er tjejor<3!

image66


när jag kom hem hör jag johanna : vart är mitt mattesnille? fick hjälpa na med matten, vad skönt det skulle vara att ha 9:ans matte nu :p men jag förstår faktisk matten i skolan konstigt nog :S

om en kvart är det grey's igen ska nog kolla på det, men först ska jag läsa igenom fysiken. prov på tisdag! kan ingenting, ingenting alls! panik..

uppdrag svårflörtad inleds?


STUDIEDAG IMORGON SKA BLI OTROLIGT SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: v

woho de va ni som ringde .. XD

2008-03-13 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0