Stay in the rain

Pallrade mig upp idag, gjorde mig i ordning på en kvart. Sen bar det av till viby kyrka. Johanna sluta nian idag. Va stor hon har blivit! Det blev finsång, mumlande tal av rektorn, präst som snackade om en fyllefest. Sen fick vi se johanna o hennes klass åka iväg på ett traktorflak.
GRATTIS GUMMAN!


Gulligt värre :p

Mumsi :)

Jag mår mkt bättre idag, min medicin gör undeverk. Väldigt äcklig att svälja dock. Kapslarna går sönder precis när de har åkt ner i halsen.. Usch.. Sen måste jag vräka i mig mat så jag inte får ont i magen av dem igen. Visste inte vart jag skulle ta vägen så ont hade jag. Så jag har panik varje gång ja måste käka dom..

Så när kyrkan var slut åkte vi hem och åt tårta. Johannas pöjk kom hit och jag, m o p åkte (eller jag körde) in te mjöby o te banken. Fasen vad det måste gå undan när jag kör bil.. Märkte det när vi var på parkeringen att övningsskylten var borta. Vi åkte o köpte en ny, en sån som sitter på insidan av bakrutan ; ) Nu ska den väl inte blåsa bort iaf.
Fick köra en lite längre bit, runt skänninge o lite. Det var kul.
BROMSA! / mamma. Lungt, jag hade koll på läget : P
Stannade på gunnes o köpte en väska, blev kär!



Nu sitter jag här o har skickat iväg min ergonimiuppsats i idrotten i hopp om att få mvg.. Vilket det inte kommer bli. Men håll tummarna.
Är superorolig nu för att jag ska få ont i magen nu av tabletterna ja slängde i mig för en kvart sen..

Imorgon ska jag iaf till skolan, få reda på lite betyg o städa skåpet. Det bli o ta med den stoora påsen. Jag kan verkligen inte kasta något..

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: Johannanas

Fina bilder du har :D

tack syster<3



psst (sen var det inte i viby, det var i östra tollstad) :P



kram

2008-06-14 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0