:O

Mysdag igår : )
Shopping, det var kul. Stort av mig att gå på stan o inte handla åt mig själv :P
Senare blev det bio, Indiana Jones. Visst, den var bra. Men slutet var lite överdrivet, aja.

Upp äckligt tidigt. 05.24 : P Smart som ja är hade jag bokat in en körlektion så tidigt som vid 7. Aldrig mer. Fast det var superkul! Gick asbra : D Nu har jag inga mer inbokade, det blir o köra massor hemma nu i sommar.

Vill till gotland! Hoppas det blir av : )

Idag när jag kom hem somnade jag framför teven o klockan var typ halv 9. Skönt var det. Bakat kladdkaka nyss, det blev god. Smakbit ngn?

Solen tittar fram! Var ute o stekte lite förut, det blev riktigt varmt, underbart!

Fortsatt trevlig dag hörrni, ja ska ut o ta mig en promenix.
PUSS O KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0