det går visst inga tåg då..

Har precis kommit in ifrån solen, den gick i moln. Då blev de kallt : p

Det är äntligen sommarlov! Jag kan inte fatta det. Känns inte som det än. Avslutingen bestod först av tårta i klassrummet, sen gick vi till domkyrkan.
Tittade lite på när studenterna sprang ut från berzan. Bara ett år kvar.. Läskigt ju.

Sa hej då till ullis, kommer inte se na på jättelänge! Hoppas du har kul där borta gumman! Kommer sakna na.
 
Jag åkte tåget hem, fixa mig lite o åkte iväg te mjölby för o kolla på utspringet. Grattis till studenten! <3


Fick tårta sen igen : p Har ätit massor tårta de senaste veckorna, inte bra. Nepp nepp. Men det är gott : )

Kvällen spenderades sen med ronja, vickan o lite annat folk ute i vidingsjö. Det var trevligt. Först iaf : p
Tack för ni tog hand om lilla mig.


Idag har jag sagt hejdå till en underbar person, som var här förut<3
Nu ska ja gå ner o umgås med farmor som e här, ha det så bra allihop.

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Söt bild!:)

2008-06-15 @ 22:51:49
Postat av: ullis

ååå där är han ju! :D

saknar dej gumsan... får umgås intensivt om 3 veckor :)

Puss!!

2008-06-21 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0