AHHH!

Åkte till den stora staden i en liten röd bil igår :p
Vi växlade pengar o shoppade :) Det var mys.

En supergullig top från gina. Blev käär!


Sommarklänning från samma ställe, mkt nice ;)


Det blir o strutta runt i dess nästa vecka då vi på måndag drar iväg till cypern :D
Det ska bli underbart <3!

Midsommar idag, ska åka iväg snart o äta tårta. Mumma!

Igår, vilken klant jag är. Lägger min mobil i skinjackan. Johanna tar den o åker till tallboda. Jag får panik när jag inte hittar den här hemma. Så det var bara för mog att åka iväg dit och hämta den.. Jobbit!
Läskigt: Åkte med samma busschauför från o till rese. Åkte själv, det var som o åka taxi, gullig busschauför, hahaha. "Om jag hade vetat att det bara var du som skulle åka hade jag åkt direkt ner till resecentrum"  Förstår att det är onödigt att åka en mycket längre väg än nödvändigt. Och att det nya busssystemet skulle vara bättre än det gamla? Nej, det vet jag inte om jag håller med om. Visst det är säkert bättre för vissa. Men jag blir bara förvirrad. Kommer väl in i det så småingom förhoppningsvis : )
Ännu läskigare: Åkte på samma plats på tåget till o från lkpg.. Samma extra tiding brevid mig, och samma korthållare..

Men var oxå smart igår. Kollade lite om resen på måndag. Var tydligen tvungen o ha intyg från m & p att det var okej att jag åker ensam.. Så det blev panik efter att hitta en fax, men det löste sig : )
Enda problemet som är kvar är vilka bikinisar jag ska ta med mig ^^ ..

Nu ska ja blåsa håret o fixa mig,
GLA' MIDSOMMAR PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0