kaffepigg

Sex and the city maraton till kl halv 6 inatt. Det var mys <3

Jag älskar slappdagar. Bara sitta i solen o lata sig o inte göra någonting alls. Mamma o jag låg ute på altanen tills det blev moln. Länge sen jag bara satt o paratade med henne. Har saknat det..
Så vi fikade o drack soda stream. Mysipys. Sen åkte vi o handlade. Jag körde både dit o hem. Det gick bra! Vill ha körkort, vilken frihet. Att kunna ta sig vart man vill, när man vill. Underbart! Så det är väl bara för mig o köra massor, skriva teorin (som jag inte har bokat..) sen halkan, sen uppkörning. Klart! Den fantasin börjar ta sin form, men än är det långt kvar tills dess att jag får köra ensam på vägarna.

Gick till lekparken förut. Gungade, o satt o tänkte på alla minnen därifrån, när vi barn klättrade upp på taken på de små stugorna som vi egentligen inte fick (för vi kunde ju ramla ner..). Lekte land o rike tills det blev mörkt o pappa kom o hämtade oss o sa att det var läggdags. Det var tider det.
Nu finns inte de husen kvar som vi lekte i. Inte linbanan som alla barn älskade. Båda var för farliga.

Imorgon åker johanna jag o mamma ner till Öland. Äntligen! Det ska bli underbart. Bo i samma stuga som vi gjort de senaste 17 somrarna med farmor. Det ska bli mys.

 
Nu ska ja lägga in ny musik i i-poden om de (ursäkta) jävla programet vill fungera som det ska idag.. Blir ju irriterad! Har lagt fram lite kläder o de som jag ska ha med mig, det ska bara ner i en väska sen är ja klar.

Kanske kommer Eric hit sen, mys : )


<3

Ha det så bra,
PUSS O KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: ullis

pupu!! vi måste ses? Jag åker till prag på lördag. Och imorn är jag busy. Och... kanske jag är busy på tisdagonsdagtorsdag också förresten... och ska packa hela fredagen för säkerhets skull. FAN! Men.... om jag är ledig nåt hör jag av mej! och jag kommer hem den 10 aug! När fyller du nu igen? Pusset!

2008-07-27 @ 16:22:25
Postat av: ullis

;_; jag vet..... meh du får ju inte gå ut med min barndomskamrat utan mej!! :O Jag vill ju vara med eran allra första gång på krogen.... snyyyyhyyyyft!!!!!!!

2008-07-27 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0