Härligt, Underbart, Fantastiskt

Öland var som det brukar vara, underbart!
Massor sol o bad, älska <3
De stället är som ett andra hem för mig.


(mitt ben dära.. när vi kom fram till stugan la ja mig ute o sola..)


Det badades i Sandby och Böda. I Sandby var det lite mindre folk men ändå inte lite, men på Böda var man tvungen att sicksacka ner genom folket för att komma ner till havet.
Ja var i längst, låg på min madrass o solade, det var skönt!


I Sandby


Böda sand




Många dagar med sol o bad, sen var de dags för oss att åka hem. Mamma börjar jobba så vi kunde inte stanna längre..
: (


SOLBRÄND, yes.. : P



Körde på ölandsbron, sen 16 mil till. Duktigt josse. Det var superkul!

Vill tillbaka nästa år igen!
Tack för en mysig vecka, Mamma, Farmor och Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0