shnutti

Sen jag kom hem har jag varit o badat tre gånger i vättern, i varamon. Det är så fint där! Varmt i vattnet är de med! 
Så  igår var jag i Varamon med älsklingen igen, det var soligt o härligt! Tills dess att det börjadee blåsa en massa, usch.

Senare på kvällen åkte jag in till trädgårn för o träffa Ronja och Vickan, det var mysigt! För längesen jag träffade er! <3 Det var utomhusbio, Hairspray. Gulligt film, men han inte se klart, för tågen går ju hem äckligt tidigt på vardagarna..

Kvällen spenderades framför ett guligt super nintendo och supermario. Jag var sämst, men det var kul iaf : P



Idag fick jag skjuts hem <3
Sen har jag legat o latat mig i en solstol o läst. Nu ska ja umgås med mamma. Åker kanske till skogssjön o badar. Får se hur de blir, aja

Ha det bra!
Todelooo!

Kommentarer
Postat av: ull

Plutti!<3

2008-08-01 @ 01:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0