Hemma igen!

De började med en bilfärd upp till arlanda i en silvrig o kall bil. Några winerbrö senare befann sig jag o eric på planet till cypern. Starten var fan underbar! Ja garva som bara den.
Efter många timmars sittade, och efter det att piloten sagt "Det är bara 30 grader har i Larnaca just nu, men det ver varmare förut idag" (vi landade vid 9 på kvällen) En lyckad landning senare och en underbar känsla att komma ut i värmen (om man bortser från att jag hade jeans, usch).
Sen blev de ett väntande i Larnaca på min väska. Ja fick panik när den inte kom upp på bandet. Vi stod i en timme o väntande! Jag sprang runt som en, jag vet inte vad, o letade. Men den kom rullandes på bandet efter yttligare väntan, o min nervositet försvann. Efter ett tag hittade vi transferbussen som skulle ta oss till hotellet. Efter det att vi checkat in o kommit in på hotellrummet, 410 : p Var det sängen som gällde trodde eric, men josse var på bad humör. Så vi gick ner o nattbadade i poolen, very najs. Tills det kom en "anka" så ville inte han bada mera. Sova sen var inte det lättaste. Varmt som i en bastu var det. Nästa dag var det beställning av Air-condision som gällde. Det var så värt!


Utsikten, ja den talar för sig självt.


Vackert!

Första dan gick vi till stranden o ner till havet, 24 grader i vattnet! Sjukt underbart!



<3


Veckan bestod av sol o bad. O äta go mat. Underbart att spendera en vecka på cypern med dig!



Väl hemma i sverige igen saknar jag de där att bara kunna gå ut o ner till stranden o slänga sig i det blågröna varma vattnet o sen när man går upp lägga sig i en solstol o låta solen torka en. UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fyfasen vad söta ni är då! ;)

2008-07-02 @ 23:13:57
Postat av: ullis

omigosh. ni är faktiskt sötare än socker :O



<3

2008-07-11 @ 07:26:29
URL: http://ullplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0