Gårdagen tror ja att det var iaf

Kom hem till lilla mantorp igår kl. 07.00.
Då var det sängen som gällde för min del. Sov ett litet tag packade upp o käka frukost. Gick ut o sola sen ; )
Träffade Hanna senare på dagen, sen gick vi vidare till ottilia. Efter några folkisar o shots  kolla vi på allsången ett tag. Uggla is the shit!


Jag åkte till min snygging sen. Mysimys, fick honom o kolla på sex and the city. Kan man bli sötare liksom?

Idag följde jag med honom till lkpg. Han växla pengar, ska till London imorn, kolla på Maiden. Fusk.. Kommer saknan..
Jag åt årets första citronsorbet på bosses. Värt!

Väl hemma la ja mig på altanen. Skönt! Ta de lugnt ett tag. Johanna smsa sen, hon ville att jag skulle möta henne på stationen. Första gången ja såg henne sen ja kom hem! Väl hemma igen åt vi mat o kolla på på film, myspys.
Älskar dig syrran<3

Nu blir de sex and the city för min del.

HA DE GÖTTANS!


Kommentarer
Postat av: Eden

love you siss ' <3

2008-07-08 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0