de var kallt ute idag.. - :p

Har inte orkat skriva på ett tag, men det har inte hänt så mkt i mitt lilla liv den senaste veckan. Mest en vänta på vad som komma skall. Vad nu det är de, vet jag inte..
Fikade med ronja i fredags, det var mys. Pratade ut, det var behövligt!
Sprungit har jag gjort med, så otroligt skönt det var! De var hur längesen som helst, har skyllt på att jag varit sjuk o dåligt väder. Men det är slut med de nu, Nu ska jag komma igång med springandet på allvar.

Älsklingen kom hem i söndags, saknat den där människan : )
Sa hejdå till han förut idag. Sen har de varit johanna o ja hemma hela dagen. Vattnade blommorna, duktigt josse att du kom ihåg det.. Mamma o pappa kommer nog hem snart, har saknat dom!

Nu ska ja ut en sväng i det inte så fina vädret, men måste man så måste man ; )
SÅG SOLEN FÖRUT! :D

Imorgon bär det av till lise med johanna, längtat som faen! SKA BLI SKITKUL!


Från när vi var där för två år sen o bodde på hotel gothia, det var underbart!


PUSS O KRAM PÅ ER SNUTTAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har väl hört om olyckan på Liseberg?

2008-07-17 @ 17:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0