Vi SKA.

Tisdagar består av rast. Rätt så skönt endå. Pluggat fysik på den tiden. Slutade kl.14.00 efter en biologiredovisning. Jag o ronja tog sälle te rälle :P Den pratstunden var behövlig <3

Väntade en stund på Eric då kommer Becca där :) Pratade med henne en stund.

Jag e stolt över mig själv att jag vågade, men imorgon gäller det!

Eric o jag gick och fikade, det var mys. Vi gick till gränden. Det kommer alltid vara gränden för mig, även att de bytt namn till Leo. "Leo är lös". Jag trodde det var reklam om kolmården när jag såg skylten..


FIN! (vanilj nånting, smakade inte så mkt vanilj dock)



DU BETYDER SÅ OTROLIGT MYCKET <3



När jag kom hem var post till mig. Ännu en universitetskatalog. Jag får panik snart! Vet inte vad jag vill, vet inte vad det finns, och om jag vill läsa nu direkt? Det ska jag fundera på på lovet nu. Ska kolla på massor.
Klarade nästan allt på de ga.fysikproven, så känner mig ganska förberedd nu för provet imorgon. Kommer känna att jag skulle pluggat mer när jag väl sitter där imorgon. Lär väl få ångra att jag sitter här då.. Men så kan det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0